sobota 26. září 2009

Stále se na něj dívá

Když jsme dnes s Markétou vyráželi na lov, jen stěží jsem si představoval, že na perimetru, kde GPSka hlásí souřadnice, strávíme 60 minut hledáním.

Ale to bych předbíhal. Kolem poledne jsme vyrazili do Borotína. Rychle zdolali kopec ke koupališti a pak se chvilku prodírali lesem za šipkou, než jsme našli cestu. K místu jsme dorazili zcela bez problémů. Co se ale dělo poté, o tom stále ještě mluvím s třesoucím se hlasem :D

GPSka se v hustém porostu zbláznila. Nebyla sto ukázat pozici přesně. Signál vypadával. Komplikovaný terén zarostlého kopce s pískovcovým útvarem, do nějž byla vytesána hlava, působil zlověstně už od pohledu. Svah jsme prošli nahoru a dolů snad dvacetkrát. Už při našem příchodu bylo patrné, že je zde geodálnice. Stopy zoufalých kačerů, snažících se najít malou schránku, byly znát na každém kroku. Terén vypadal, jako rozrytý od prasat. Každý centimetr čtverečný byl rozjebaný. Hlína prýštěla kolem podvrtaných strouchnivělých pařezů. Po 45 (!) minutách, strávených na perimetru jsem se rozhodl zavolat přítele na telefonu a nechat si přečíst hint. po dalších 10-15 minutách jsem ji našel, ale Markétka taky hledala :D Aby se neřeklo :D

Důkladné zamaskování mě tak nasralo, že jsem to schoval stejně vychcaně a jsem dost zvědavý na log toho, co to bude hledat po mě. Dobře vám tak :D Ve vší počestnosti :D Poté co jsem zařval a zaklel, proběhlo obligátní logování.
Odcházeli jsme vyčerpaní, ale s pocitem, že byla pokořena další keška. Tahle byla asi nejtěžší, co jsem zatím hledal.

Poté jsme vyrazili na cestu do Velkých Opatovic. Trochu jsem špatně určil směr, takže jsme šli chvilku mírně mimo, ale po zapnutí GPSky jsme se urgentně vydali správě. I když cestou neznačkovanou.

Už už jsem myslel, že mi zdechla baterka v GPSce a že druhou a zároveň poslední plánovanou kešku budeme muset odlovit jindy. Nakonec jsem objevil novou funkci toho přístroje -- tlačítko hold -- o kterém jsem vůbec nevěděl, že tam je a asi se mě v kapse omylem aktivovalo. (velice vtipné vzhledem k tomu, že tlačítko hold slouží k tomu, aby se samovolně nemačkaly klávesy :DD) :D Jsem kokot.

Druhá keška již byla snadná. Až na polohu slunce, která byla restartem stanovena na stejnou, jako je 1. května 2001 v 0:15 v noci. Ale i tak byla nalezena.


Zvětšit mapu